2009... az új év...

2009.01.06. 13:22

sziasztok!

először is boldogabb új évet mindenkinek!

már mindenki össze-vissza blogol a nagyvilágban, ígyhát én se maradhatok ki a jó(?)ból. terveim szerint ez az oldal arról fog szólni, hogy én járok erre-arra a nagyvilágban, (leginkább rallyversenyek miatt) és tapasztalatokat szerzek, amik lehetnek jók, és sajnos lehetnek rosszak is, valamint élménybeszámolókkal örvendeztetem meg a jónépet, amiket majd itt igyekszem megosztani veletek, hogy tudjatok tanulni az esetleges hibákból, vagy ötletet adhassak a nehéz helyzetekre. (na meg persze, hogy olykor jót mosolyogjatok.)

a blog-oldal folyamatos fejesztés alatt fog állni, így elnézést a kisebb bakikért (még sokmindent kell itt is megtanulnom), és még rendszeres jelentkezést se várjatok . arra képtelen vagyok. (na és persze lusta - fő az őszinteség). figyeljétek a rally-naptárat, és max 1 hetes késésekkel jönnek majd a "mesék" - ha ott voltam.

 

szívsen fogadom majd az észrevételeket, hozzászólásokat, kritikákat.

 

don

;)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://don-foto.blog.hu/api/trackback/id/tr83861302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása